Facebook. Vaši kupci so že tam.
In vi?

20. aprila 2016, Poslovna hiša Unija Ljubljana

Vpišite se tukaj. Brezplačna prijava za prvih 70!

Strinjam se s pogoji.

Trenutno število prijavljenih:

  • 9 9
  • 6 6

Vaši kupci so že tam. In vi?

Po daljšem premoru ponovno organiziramo brezplačno delavnico za prvih 70 prijavljenih »Facebook. Vaši kupci so že tam. In vi?«. Vsak udeleženec prejme koristno darilo: brezplačno analizo Facebook strani s priporočili za izboljšave. Delavnica se bo izvedla v sredo, 20. april 2016, od 9.00 do 13.00, v prostorih Poslovne hiše Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

img

Česa se boste na delavnici naučili?

- 10 zanesljivih tehnik kako narediti Facebook objave o vaših produktih zanimive, da jih bodo vaši oboževalci radi všečkali, komentirali in jih delili;
- 7 resnic o napakah, ki jih dela večina podjetij pri uporabi Facebooka;
- 5 preizkušenih načinov kako pridobiti oboževalce in jih spremeniti v kupce;
- 9 dejstev o resnični vrednosti števila oboževalcev in všečkanja objav;
- 10 resnic o večnih dilemah o »pravih« Facebook objavah;
- 5 odgovorov na tipične pravne dileme v zvezi s Facebookom;
- 9 primerov uspešnih Facebook iger;
- 3 zakonitosti za pripravo prodajno uspešnih Facebook iger;
- 5 ključnih vrednosti informacij v Insights;
- 3 zakonitosti za pripravo uspešne Facebook kampanje
in še
vprašanja udeležencev, lahko tudi čisto konkretno o vaši Facebook strani.

Pomembno: delavnica se lahko tudi podaljša, odvisno od vprašanj udeležencev.
Prijavite se zdaj na www.f-team.si/delavnica. Prvih 70 prijav je brezplačnih. In vsi, ki pridete na delavnico, dobite darilo – analizo vaše Facebook strani in priporočila za uspešno poslovno rabo Facebooka.

Udeležite se Facebook seminarja

Vaši kupci so že tam. In vi?

v sredo, 20. aprila 2016, med 9. in 13. uro, v prostorih Poslovne hiše Unija, Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

Prijava na delavnice
Spoznajmo tipe kupcev, ki uporabljajo Facebook

nosečke, mamice oz. starši z manjšimi otroki, družine z večjimi otroki, odrasli z otroki, ki že študirajo ali so se odselili od doma, zaposleni v gospodarstvu, zaposleni v javni upravi, iskalci zaposlitve, vozniki avtomobilov, občasni turisti, tisti, ki imajo več zavarovanj, vsi, ki radi jejo (večkrat dnevno), pijejo (skoraj vsako uro), hodijo ven, se zabavajo, opravljajo redne manjše in občasne večje nakupe v trgovinah, gledajo televizijo in radi izražajo svoja mnenja na Facebooku.

Ja, zveni kot opis skoraj vseh profilov ključnih kupcev. In tako tudi je. Večina skupin kupcev je že zdavnaj sprejela Facebook kot del svojega vsakdana. In kaj ima vaše podjetje od 850.000 uporabnikov Facebooka samo v Sloveniji?

Naše kompetence:

500 + Facebook projektov za večja podjetja
1.500 + Facebook projektov za manjša podjetja
Avtor prve knjige o poslovni rabi Facebooka (2012) z naslovom: »Facebook. Vaši kupci so že tam. In vi?«. Knjiga je izšla v dveh izdajah.

Naši Facebook projekti za uspešna podjetja ali znamke:

Abanka, Atlantis, Alpina, Adriatic Slovenica, Ave, BTC City, Chio, Dana, Delamaris, Garmin, Generali, Gorenje, HiPP, Hokus, Jana, Jasmin, LaFarge, Lesnina, Lekarne Maribor, Maestro, Lisac&Lisac, Lino, Mikado, Peugeot, Podravka, Radenska, Samsung, Sava Re, Terme Olimia, Thermana Laško, Terme Krka, Tosama, 1001 cvet, Telekom, Pošta Slovenije, Šumi, Zootic, Žito in druga spoštovana podjetja.

Prijavite se zdaj!

Vpišite se tukaj. Brezplačna prijava za prvih 70!

Vpišite svoje podatke

Strinjam se s pogoji.